luni, 27 octombrie 2014

Trofeu la Festivalul Naţional de muzică folk Nada Florilor Falticeni

    Fălticeniul, un oraș de suflet de care ne leagă și o diplomă de excelență primită anul trecut ,este orașul care ne-a cucerit cu deplina sa armonie de simțire românească, cu trăirile autentice, cu frumusețile incomfundabile ale naturii dar și cu omenia și geniul creator al locuitorilor.


    Am vizitat Muzeul Apelor Mihai Băcescu, singurul muzeu din țară cu o tematică despre viața din apele lumii și am fost fascinați de multitudinea de specii marine, de diversitatea lor, dar și de temeinicia creatorului acestui muzeu.


    Ne-am îndreptat apoi pașii spre Târgul Mărului unde ne-am bucurat împreună cu gospodarii locului de rodul muncii lor , oameni care ne-au revărsat  în suflet mândria de a fi români într-o Românie bogată.


    Un loc tainic, cu totul aparte ne-a atras către iazurile cele mari de pe Somuz la Nada Florilor...un colț de rai unde se prinde cel mai mare și mai frumos pește, un loc unde vin lebede ca într-un vis, ca într-un dans de Ceaikovski.


    Dar cum atracția e specifică nadei, ne-am îndreptat pașii spre Casa de Cultură, unde am participat la un festival cu totul aparte , un festival cu mari nume ale muzicii folk în concert, Festivalul Nada Florilor, un eveniment al cărui organizator, domnul cpt. dr.Marius Irimia, s-a implicat cu trup și suflet în reușita sa.

    Povestea spune că de la Nada Florilor, nu poți pleca decât mulțumit ,așadar, am prins și noi cel mai mare și mai frumos pește, cum rar întîlnești-  TROFEUL Festivalului.






    Un juriu extrem de exigent, un juriu format din artiștii cantautori ...Eugen Avram, Tituș Constantin. și Cătălin Ungureanu, al cărui președinte a fost nimeni altul decât artistul Doru Stănculescu...El Prezidente....al folkului românesc.
    O frumoasă incursiune în lumea folkului, un festival ce atrage ca o nadă toată elita marilor artiști...


    Mulțumim tuturor și prețuim cu sfințenie clipa comuniunii cu toate sufletele calde care ne-au fost alături.

    Împreună cu voi, Icarus...merge mai departe....

Niciun comentariu: