duminică, 9 martie 2014

Spectacol omagial de ziua mamei -Recital Icarus

      Mama...alinarea trimisă de Dumnezeu pe Pământ pentru a ne dărui- viaţă- cel mai frumos cadou pe care îl putem primi cu inima deschisă, a fost omagiată la Vlăsineşti de toată suflarea obştească, în cadrul unui spectacol deosebit, un spectacol la care am fost invitaţi de primarul comunei D-nul Trufin Lucian să susţinem un recital .


    Am fost cuprins de un sentiment copleşitor în momentul în care am călcat pe scenă...pe aceeaşi scenă pe care acum 16 ani am păşit pentru prima dată. Amintirile, locurile dar mai ales ...oamenii care m-au primit cu atâta căldură au creat clipe unice, bine ancorate în inima mea.


    Cu mare bucurie am adus o fărâmă de bună dispoziţie, un crâmpei de lumină , o floare şi toate urările de bine tuturor femeilor prezente în sală...am primit în schimb toată căldura şi dragostea revărsate ...

    La Vlăsineşti ,...locul naşterii mamei, timpul a stat o clipă în loc şi m-a purtat în lumea de basm a copilăriei mele-locurile sunt aceleaşi...doar noi avem şansa să putem privi în trecut cu duioşie ...şi în viitor cu încredere...




Niciun comentariu: