marți, 31 decembrie 2013

"Folk de nea" la Prundu Bârgăului

       Ajunşi în Prundu Bârgăului am descoperit o lume minunată cu oameni primitori, oameni cu feţe zâmbitoare, suflete armonioase, un ţinut îngrijit , păstrător de tradiţii şi un concert foarte bine organizat.


    ...Am adus în dar o piesă în primă audiţie .numită "Gerul", o piesă la care am lucrat mult şi care a fost foarte bine primită de public.


   ... Am savurat fiecare colindă creştină, fiecare faţă luminată de căldura prieteniei şi a bucuriei de a cânta.
  ...  Am descoperit în sală oameni în vârstă chiar şi de 90 ani care cântau cu noi...dar şi foarte mulţi tineri.


  ... Am avut o experienţă de neuitat când suflet lângă suflet , bucurie lângă bucurie , lumină lângă lumină, ne-am înălţat împreună într-un zbor lin, delicat, un zbor al bunătăţii care se aşternea uşor precum seminţele fine în calea noastră...spre a o lumina.
  ...  Am adunat atâta lumină pentru suflet, atâta bucurie încât putem spune că ne înclinăm în faţa frumuseţii sufleteşti pure...în faţa bârgăoanilor...


  ...Am avut bucuria să fim alături de Vali Şerban- un mare artist în măiestria cuvântului şi a cântului, un luptător pentru continuitatea folkului şi un mare învingător în "Ziua de Maine"a muzicii folk...Cu un Fair Play absolut genial, artistul ne-a oferit onoarea de a încheia noi acest concert, gest prin care dovedeşte încă o dată că la Alba Iulia şi nu numai ,creaţia sa v-a dăinui şi se v-a înalţa. Actorul Mircea Albulescu a spus că "pentru a exista o continuitate în artă, ca şi în viaţă, marii artişti trebuie să-i lase pe tineri să li se urce pe umăr- nimic nu se poate zidi dacă nu există o bază solidă"...Artistul Vali Şerban, a fost pentru noi, în acea seară, umărul pe care ne-am sprijinit...Mulţumim maestre...



    "Bârgăoanii cântă folk" şi o fac foarte bine...Toni Vlad...are  grijă ca aceste frumoase evenimente ...să se întâmple...,iubeste muzica folk atât de mullt încât şi-a deschis larg porţile casei sale, şi-a oferit bucuros chiar şi propriul pat pentru a găzdui tot alaiul de colindători călători...şi ne-a încântat pe toţi cu un minunat recital împreună cu Doamna sa, Lenuţa....Mulţumim pentru tot....
Şi pentru ca Anul Nou să fie mult mai bun, juniorul Toni Vlad, ne-a impresionat cu o frumoasă uratură,o uratură ce ne uneşte întru credinţa... întru prietenie....
                                                                    La multi Ani!

 

Niciun comentariu: