sâmbătă, 14 septembrie 2013

Concert la Odesa



     Odesa- cel mai mare port maritim din Ucraina și totodată o importantă stațiune turistică, ne-a surprins printr-un amestec unic de cultură: rusă, ucraineană, mediteraneană, printr-un mediu predominant rusofon și prin fabuloasa zestre arhitectonică păstrată de la înaintași.
     Proiectul" The Internațional Student Center for Recreation and Tourism" ne-a oferit prilejul de a cunoaste acest oraș minunat, de a implementa idei de facilitare a studenților cu dizabilități, de a face schimb de experiență în turism, de a contribui la modernizarea taberei studențești Pescăruș și de a comunica cu publicul venit la concert, prin intermediul muzicii, depășind bariera lingvistică.
     Am fost deosebit de încântați că piesa noastră "Jocul de cărți" a fost pe buzele tuturor atât în cadrul spectacolului cât și în afara lui și mulțumim celor care au fost aproape.
     Întâmpinați cu căldură și bucurie am avut parte de clipe unice, surprinzător de plăcute...






















     Ne- am plimbat prin Odesa, răscoliți de amintirea strămoșilor, am căutat parcă pașii străbunicilor nostri;  Lebădă Catinca și Lebădă Mihai care s-au întâlnit în timupul Celui de-al doilea Război Mondial în aceeași piață unde am ajuns și noi.
     Lebădă Ghe.Mihai- veteran din cel de-al doilea Război Mondial care a luptat pentru țară pe frontul de la Odesa...străbunicul nostru...
     Am trăit nostalgia vremurilor trecute și freamătul prezentului, am gustat din vinul strămoșilor, dar și din cupa bucuriei de a trăi în pace ...









Niciun comentariu: