joi, 15 martie 2012

Intermedia Prima TV-Suceava




    FolkGear-este emisiunea ce ajunge ușor la sufletul ascultătorilor, pentru că,deși a lăsat în spate aproximativ 100 de ediții,vine mereu cu lucruri interesante adresate iubitorilor de folk.
    În cadrul emisiunii am interpretat câteva melodii proprii, am predat lecția de chitară și am discutat cu drag despre piesele noastre cu domnul profesor Dorin Rusu, realizatorul acestei emisiuni, grație căruia folk-ul ,la Suceava( și nu numai),este mereu prezent în viața orașului.
    Pe langă faptul că la emisiune ne-am simțit ca între prieteni,am plecat de la televiziune mai "bogați" sufletește, primind în dar -o frumoasă lecție de viață,de artă,de istorie și de neam...
Sâmbătă 17 martie ora 15-Intermedia Prima Tv-emisiunea FolkGear....

Niciun comentariu: