marți, 27 septembrie 2011

Crăciunul de toamnă...

    Unul dintre cele mai ciudate evenimente la care am participat a fost Crăciunul de toamnă, care s-a desfășurat la Gura Humorului în pizzeria La Bomba.
     După concertul de la Vama, am decis să umblăm cu uratul și cu colinda "de toamnă". Așa că în scurt timp am încropit o urătură și o colindă veselă pe care am cântat-o la ușa pizzeriei. Pentru că nimeni nu a fost informat, reacția la apariția noastră a fost una pe masură.
    Sorin Poclitaru, gazda evenimentului, ne-a întâmpinat tradițional cu mere,  nuci, colaci, țuică fiartă, cârnați și cozonaci.

Urătura a sunat cam asa:

Aho Aho folk-iști și frați
Nu mai beți, nu mai fumați,
Și pe noi ne ascultați.
Astăzi s-a trezit doar unul
Ca să mute tot Crăciunul...
L-a mutat în miez de toamnă
Să-l facă de panarama
Și noi, tot umblând- hai hui,
Am și dat în mintea lui.
Am venit La Bomba frate
Să-ntrebăm de sănătate
De cântat noi n-am cântat
De băut noi n-am mâncat....
Asteptăm pe Poclitaru
Ca s- arunce- n noi cu daru
Mânați maaaaai......
Mâncați maaaaai.....
La anu și la mulți ani
Aruncați în noi cu bani.

În concluzie, a fost o seară cât se poate de originală.
Crăciun fericit !!! (de toamna) :D