vineri, 18 decembrie 2009

Bistrita Folk 2009

   Deși un oraș necunoscut pentru noi, Bistrița a devenit în scurt timp un loc în care ne-am simțit aproape ca acasă.
   Organizarea a fost la nivel înalt, demnă de exemplu pentru alte festivaluri de gen. Sufletul evenimentului a fost artistul Florin Săsărman (fiind și unul dintre puținii artiști care au ajuns și în orașul Săveni).
   Copleșiți de emoție, am luat parte la o preselecție destul de grea, în urma căreia am fost aleși pentru a participa la concurs. 
   Am avut parte de un public extraordinar, iubitor de folk care ne-a răsplatit din plin cu aplauze.
   Ținem să mulțumim tuturor celor ce ne-au susținut, ne-au apreciat și au fost alături de noi..
   Am rămas cu experiențe de neuitat, amintiri frumoase, multe prietenii. Am fost plăcut surprinși să fim abordați de diferiți oameni pe stradă care întrebau de melodiile noastre.

 Așa a devenit Bistrița un oraș al prieteniei pentru noi,oraș în care vom reveni oricând cu plăcere...




Niciun comentariu: